sPaRk: Také děkuji. A vyhrál jste s Popelkou jackpot. Pro mě je prostě sníh bílý, no... ;) Jinak k těm preferencím - někdy jsou prostě nevysvětlitelné. Ale máme-li si z čeho vybrat, tak vlastně o nic nejde. Ty technické věci kolem přepisů mě zajímají spíš z důvodů jejich důsledků pro obraz než samy o sobě. Nevím, zda mohu mluvit za Petera a ostatní kolegy, ale pro mě je Freak spíš otázkou estetiky (jakkoliv to prostě může znít divně) a možnosti porozumět danému snímku víc (jak píšete - znovuobjevit ho), stejně jako porozumět tomu, proč na tom konkrétním nosiči vypadá jak vypadá. Nějaký ten technicistní fundamentalismus u nás reálně nehledejte. Důležitější je vybrat mezi čtyřiceti krásnými típanci dvanáct nejkrásnějších - a aby pokud možno zároveň vypověděly něco o tom bitrate etc.
Ten Kočár byl prostě zajímavý od A do Z. I technicky. A vlastně, mohu-li se odvážit tvrdit, některé ty měnící se piškvorky měly také vlastní půvab. Což ovšem neznamená, že po takových discích voláme. Dát za Kočár v takovémhle stavu plnou palbu za BD, asi bych se oprávněně cítil ošizený. V té televizi to byl ale zajímavý zážitek.