Ještě snad malý dodatek k zatím uvedeným epizodám TP 2017. Trochu zavádějící je i sdělení o Badalamentim v úvodních titulcích. Kromě úvodní melodie hudebně oba seriály (a film) vlastně nic moc nespojuje. Ještě snad ladění těch písní na konci v duchu Julee Cruise. Jinak je seriál na hudbu hodně střídmý, spíš odpovídá trendu ruchů, zvuků raného/pozdního Lynche. A přijde mi to opět jako hrozná škoda, protože původní hudba je ikonická (A v případě TP: FWWM obstojí výrazně i jako samostatné album) a Lynch s ní uměl zatraceně dobře pracovat.
Vlastně mi asi na tom celém vadí především to, že na mě seriál působí víc jako produkt umělcovy obsese a sebestřednosti, než ochota vyprávět příběh. Lynch se utápí v metasymbolice a hyperodkazech na sebe samotného. Hrozně chybí dramaturg, který by Lynche zastavil a řekl \"Dost! Především vyprávěj příběh!\". Začínám být skoro zvědavý, jak si seriál povede. Těch dílů je ještě zatraceně hodně, ale je otázka, zda to stávající pojetí utáhne. A zda vůbec doběhne do konce. Na IMDB a ČSFD se to zatím v hodnocení tváří těžce úspěšně, a komentáře na IMDB vyvolávají dojem, jako by šlo o opětovnou vzpouru a rebelii proti \"tradiční televizi\". No, když vezmu v potaz, že TP byl právě tím, kdo rozrazil dveře současné \"velké televizi\", připadám si trochu jako děcko v cukrárně, kterému se kremrole už nezdají dost kremrolovaté a adoruje každého, kdo místo nich nabídne - a omlouvám se za tu přímost - klidně i vlastní lejno, jen musí mít značku Mistra...